Tuesday 22 March 2011

...Aloha...

Aloha...

Last weekend company buat family day. Venue kat Avillion, PD.
Best giler tmpt tu.. Lagi best sbb duduk free & mileage boleh claim..
Fuh, mmg meletop la!
Interior bilik memang cantik la, cozy...
Tapi yang x bestnya bilik aku sepatutnya katil king, tapi sebab dah abis, dapat yang double je..






Check in hari Sabtu, pastu Ahad dah balik..
Rasa x puas la duk sana sebab x sempat nak menghayati & enjoy puas2..

Tapi aktiviti memang seronok la...
Antara aktivitinya:
  • Sabtu petang - aktiviti bonding untuk staff..  Seronok jgak sebab aktiviti yg fun & x la kene menggunakan kudrat sgt..
  • Sabtu malam - makan2 and aktiviti santai termasuk karaoke. Makanan sgt la sedap sampai byk kali tambah.. ^_^
  • Ahad pagi - aktivities with families. Ada acara lari dlm guni, chicken dance, main belon air, etc..
I'll update more pictures later since dah nak balik dah..
So, see u soon...
=)

6 comments:

  1. Best2...Ku pun nak upload gambar MB N.Sembilan mai umah aku tanam pokok gitu...ehehehe..

    ReplyDelete
  2. kelas gitu orang petronas ni..gomen wat mahal2 gini sungguh kene kutuk

    ReplyDelete
  3. Asiah: aku dh baca dh psl MB tu. Cmne dia leh dtg umah ko? Korg ajak dtg ke?
    D: best kan! Tp ikut company la, if budget lebih skit, so tmpt best la..
    Tp sepanjang aku keje sini, dah rasa 2 subsidiaries, subsidiary skrg ni yg plg mahal klu buat family day.. Kira mcm org mengantuk disorong bantal la..
    Hehe

    ReplyDelete
  4. Korg nak tau tak, tiap2 pagi jer sampai ofis, aku mesti bukak blog aku, tgk sama ada korg update blog ke tak...yer la, nak call hari2, tak dapek do, tp kalo baca blog korg, rasa cam keep in touch ajer... miss u all....

    ReplyDelete
  5. Aku pun sama asiah..
    Tak sabar tunggu lunch hour sbb nk bukak blog..
    hehe

    ReplyDelete
  6. apsal hang tok online blog agi ni...hehehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...