Wednesday 15 February 2012

Day 11

Lama btul x jengah & update kt sini..
Sungguh rindu rasanya.
Td buat blogwalking kt blog mbr2, trus rasa x sabar nk ada entry baru jugak..

Hari yg ke 11 so maknanya ada lagi 33 hari nk kene tempuh ni..
Huhuhu caiyok la ezi oii!!
Alhamdulillah so far aku & baby sihat.
Mintak dijauhkan baby dr kene jaundice ke apa ke..

Kali ni nya pantang ada sikit lain dr time yg 1st.
Sbbnya i decided to try amik ubat tradisional..
Ubat periuk & jamu utk diminum..
Ubat periuk kene rebus & air nya diminum.
Pastu yg jamu tu dia serbuk ekceli, kacau ngn air suam & minum.
Aku leh tahan lg yg ubat periuk tu sbb rs dia sama cam teh uncang Leesa confinement set.
Tapi yg jamu ni adussss, mmg silap2 leh muntah dibuatnya!
Tak dpt nk upload gmbr jamu & ubat periuk tu sbb bila update blog guna henpon ni limited la pulak capability nya.. Huhu lenkali la aku upload k..

Satu yg aku prasan, selera btul aku mkn time pantang ni.
Pdhal mkanan org pantang ni x la best mana pun..
Menu yg fav aku ikan tenggiri msk pindang, ikan bilis tumis ngn halia/bwg/kunyit+air asam jawa, ikan tenggiri goreng masam, sawi celur, hati msk rempah..
Kalau ulang2 lauk ni pn aku x kisah.
Mkn ngn nasi panas2, mmg la berselera sekali ye!
Pastu oat & air milo dah jd mknan ruji.
Biskut kering pun aku rs sedap!
Dh nk abis 1 tin aku makan buat mcm snek..
Huhuhu
Mintak2 la bdn boleh selim melim balik cam b4 pregnancy!

Ok bila sebut psl biskut kering, cam terasa nk g mkn lak.
So later saya kasi sambung lg ini coretan ye.. =)

3 comments:

  1. Alaaa ez, sedapnye air milo tuh... Hehehhe.. aku dah tak boleh makan benda2 mcm tuh... Sian tul kat aku... huhuhu... Miss u dear... Dah balik kl ti, kita roger & out yer..

    ReplyDelete
  2. ciss...ade hati nak makan balik tu..ezi ko mane penah gemuk pun...jeles...

    ReplyDelete
  3. Asiah: mmg best air milo! Nnt aku dh blk KL aku roger k =)
    D: ala, ni dh kembang2 sume nya.. Sbb tu nk kene jaga blk.. Huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...