Friday 30 November 2012

Dah terbukak hati nk terima

Ok, sebelum ni memang aku x penah nk mimpi beli barang2 brand COACH ni..
Signature logo dia yg huruf C tu aku x bape berkenan sgt.
Sebabnya kalau beli original pun org ingat beli kat uptown je...
Baik beli brand yg xde brand sgt pun aku sanggup..
Aku x support barang2 tiruan ni...

Tapi since dpt hadiah drpd suami tersayang sempena besday 3 series ni, cam dah terbukak hati ni suka kat coach lak..
Maybe sebab design baru ni takde huruf C, & kaler dia nampak fresh, tu kot yg aku dh start suka..
Thanks to suami tersayang sebab sanggup 'korban'kan duit.. hehe
Tak leh imagine dia beli kat butik kat mid valley tu & pilih beg yg sgt aku berkenan ni!
Macam tau2 je taste aku...
& bwk lak paper beg tu sampai parking..
Sangat the surprise bila time balik opis dia suh aku simpan brg2 dlm bonet keta & bila bukak tu nmpk ada paper beg colourful tu..
i like your surprise k!! :)


My 1st collection..
Hadiah dari suami tersayang..
Since aku suka warna putih & merah sekarang, so memang sgt masuk dgn taste aku la! :)




Wrislet

Yang wristlet ni aku baru beli tadi..
Tak tunjuk pun lagi kat suami tersayang.. hehe
Tengok ada sale kat butik tadi, tapi barang2 clearance je rupanya..
Yang ni normal item..

Yang ni tak sengaja beli masa jalan2 kat alamanda aritu..
Pun kebetulan brand sama gak..
Serius x rancang!










Hmm tu la kadang2 kita cakap tak suka sangat kat satu2 brand tu, lama2 jadi suka lak..
kehkehkeh



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...