Tuesday 25 October 2011

No more TV life

Assalamualaikum,

Sekarang ni rasa nak aim beli tv baru la...
Tapi ngada2 tak nak beli tv yang bese2 jek, kalau dapat LED tv ke syok gak kan..
Hehehe x sedar budget betul la hai...
Bukan apa, sekarang ni tv kitorang dah di-konker oleh Nafiz.
Hari2 asyik tengok cd ultraman jek.
Bosan tahap ke-10010 dah ni..
Sampai lagu ultraman Dyna pun aku dh hafal..
Mandi pun aku ternyanyi2 lagu si Dyna ni.
Parah dah ni!
Takde la pulak kedai yang offer jual tv LED murah kan.
Kalau korang tau inform la aku k.
Semalam melepas nk tengok masterchef.
Puas pujuk dia nk tengok tv tapi x dapat..
hukhukhuk


Ni dia budak bertuah ni, mata tgk tv tapi ikut ckp ibu suh buat 'peace'. hehe

4 comments:

  1. Hehehhe... Alalaal, sabar k ez... RIndu la kat ko, tgk ko ada post, terus ngk... :-)

    ReplyDelete
  2. hoho..adam skrg pn da pndai. seke tgk upin ipin. aku smpai dh hafal dialog cite tu..

    ReplyDelete
  3. kat houz ada sale..lcd 32" rm899 jer ^_^

    ReplyDelete
  4. Asiah: hehehe tu la dh lama aku x update kan..
    Azira: zmn upin ipin dh berlalu, skrg zmn ultraman dyna pulak.. huhu
    Faize: ye ke? hmm leh g tgk ni.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...