Wednesday 19 October 2011

Puding Triffle

Assalamualaikum,
Lama betul x hapdet blog kesayangan ni..
Jari2 ni dh gatal nak menaip tapi x sempat2..

So since dh lama x menulis, arini nak cite la psl aktiviti mem-puding sabtu lepas..
Ekceli resepi ni aku salu buat time bujang2 dulu (tp of course la bila disuruh buat oleh mak.. hehe)..
La ni terasa kelapangan & sebagai aktiviti utk mengisi masa lapang, aku pun try balik la..
Puding Triflfle ni senang je nk buat.
Meh aku upload gambar bagi korang tgk.. =)


Nampak menarik x?

Pandangan dari atas

Tu je la update utk kali ni k.
Kang ada masa aku curik2 update lagi..
Macam2 benda nak update ni.. hehe

2 comments:

  1. wahh...rajinnye ezi..habiske ko makan tu..sepatutnye jemput aku n asiah

    ReplyDelete
  2. D, dh nak abis dh.. klu hari2 makan as pencuci mulut mana x abis wei.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...