Tuesday 10 May 2011

Hari makan2..

Hari ni hari makan2 aku.. Pagi tadi breakfast makan bihun goreng ngan hati masak kicap, pastu amik kuah sardin sebagai penyedap rasa.. Sampai opis ada lak member offer makanan sebab dia saja bawak lebih.. MIL dia suka masak so dia request buat megi goreng lebih untuk bawak ke opis.. Pergh, makan lagi aku ni.. Dah la sedap MIL dia masak sebab pedas2 manja gitu, so aku tambah dalam 3 kali.. Tapi 3 kali tu bukan banyak sangat la sebab aku pakai piring cawan kecik tu so sedap la sikit hati ni.. Hehehe... Aci tak??

Pastu lunch tadi ingat tak nak makan, tapi 'ter' jugak sebab terjumpa kawan lama so diorang ajak borak2 sambil makan.. Menu yg aku amik ialah nasi (suku jek! hehehe.. pening makcik yg ceduk kan nasi tu sbb aku request nak suku!), pastu ayam kampung berempah ngan kerabu mangga. Ops, tertinggal lak sambal belacan untuk cicah ayam kampung tuh. Pergh.. memang sedap!! Tapi control beb! Takut gemuk lak nanti.. Adus... sangat la berselera makan lately ni.. Memang dah langgar diet ni.. Nampaknya nak kene g gym balik ni time lunch...

Hukhukhuk...

3 comments:

  1. nape ko tak gemuk ezi..nanti mizi takde geng..hihi

    ReplyDelete
  2. alamak D... x mo la... bior la dia jek, aku nak maintain! hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...