Thursday 12 May 2011

Rasa nak makan lagi la..

Tadi lunch aku amik nasi lauk ikan pastu ngan sayur.

Time makan tu ada lak kakak yang duk sekali ngan aku & kawan2 komen pasal ikan.

Dia cakap dia x lalu nak amik ikan if makan kat luar.

Sebabnya takut berbau...

Adus, dia x perasan ke or memang sengaja nak bukak topik pasal ikan berbau ni??

Kembang dah tekak aku.

Tapi aku abiskan jugak makan la sebab sayang bayar mahal2 tapi x makan.

Sampai opis jek trus x leh tahan lagi tekak kembang ni, g toilet then trus "bwek bwek"...

Lepas "bwek bwek" tu baru la lega..

Tapi yg jadi masalahnya, aku dah start lapar balik ni..

Makanan lak takde spare kat opis ni.

Biskut dah abis, lupa nak beli.

So utk tahan lapar, nak g buat ait milo la..

Tak patut la kakak tadi tu tau.

Buat spoil selera makan aku jek!

(o_O)

2 comments:

  1. makan jela Ezi.. takdenya makan tu boleh jadi gemok..

    ReplyDelete
  2. Farah: hehe.. Eh, klu x jaga leh gemuk tau!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...