Friday 20 May 2011

Tiket movie

Bila baca kat blog Asiah pasal Nur Kasih The Movie ni, aku teringat semalam ada member lama kol nak bagi tiket movie.

Dia suh pilih cite Nur Kasih ke cite Pirates of The Caribbean ke.

Dia ni banker. Kitorang salu deal masa aku kat tempat keje lama dulu.

Flashback sikit, masa kat tempat keje lama aku mmg deal hari2 ngan bankers.

So rapat la ngn diorang ni.

Bila aku dah g tempat baru, banker ni la yang still contact aku lagi.

Yang lain tuh baik sebab ada kepentingan je la kan.

Ye lah, sape yang x nak business dari kitorang kan.. (alamak, cm ayat berani mati la pulak kan..hehe)

Berbalik kat cite banker ni, aku tolak baik2 la offer dia tu.

Aku x amik sebab cam segan.

Pastu cam susah aku nak bawak Nafiz g tgk movie..

Kang dia x duk diam, aku ter miss la pulak part2 best nanti..

Pastu Company aku pun ada booked 1 panggung kat The Curve tu cite Nur Kasih ni.

Tapi untuk member2 Kelab company la.

Sape jadi member, harga tiket tu RM5 jek!

Best kan..

Ramai member2 aku amik, ye la murah kan..

Again, aku tengok je la diorg excited g amik tiket tu.

Sebabnya, susah nak g tgk movie skrg ni...

huhuhu

Sedey2...

(p/s: untuk bacaan umum sahaja. tiada kaitan dgn sesape yg masih hidup atau pun yg sudah meniggal dunia. hehe)

6 comments:

  1. aku bercadang meninggalkan firas di rumah kakak aku, bibiknya yg jg nnti, aku, hadi, kakak aku & laki kak aku gi tgk nur kasih sama2..best tak idea... eheheh..takpun, ko cuti la berdating ngan mz, mcm aku & hadi salu buat... :-)

    ReplyDelete
  2. bile dah ade anak mmg terbatas nak g tgk movie..kene hantar anak g umah pengasuh then bolehlah dating ngn hubby..kene cuti weekday la

    ReplyDelete
  3. tu la korang. tiket yg di offer ni time weekend. x kan nak antar nafiz g babysitter lak weekend2..

    ReplyDelete
  4. hisk2..kesian kt firas. mama die detin xnk bwk die skali..hehe

    ReplyDelete
  5. yerla.. kalau anak kecik mmg susah nak bwk msuk panggung..tak duk diam punya kan..

    ReplyDelete
  6. Farah: mmg pun! huhu.. Terbatas sikit kita nya langkah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...